Monday, September 6, 2010

NATASYA PRODUCK

BEDAK ASAS NATASYA 
Price: RM45.90 ( termasuk penghantaran )
Bedak Asas Natasya :
Bedak Asas Natasya diformulasikan khas dengan daun teh hijau untuk mengatasi masalah kedutan serta menutup parut-parut jerawat dan kesan jeragat. Ia juga dapat menjadikan warna kulit muka sekata, semulajadi, tidak berminyak dan tahan lama disamping bertindak sebagai pelindung daripada sinaran. Selain itu, bahan yang terkandung di dalam Bedak Asas mampu merawat kulit dari dalam agar kelihatan cantik berseri. Boleh dipakai pada waktu siang dan malam setiap hari. Sesuai untuk semua jenis kulit .



Cara penggunaan :
Selepas menggunakan Krim Pelindung UV SPF 25 atau Krim Pelindung SPF 30 (Natasya Gold), sapukan Bedak Asas secara rata pada keseluruhan kulit muka sebelum bersolek.
SET 4 IN 1 NATASYA
Price: RM119.90 ( termasuk penghantaran )
Set Eksklusif Baru 4 Dalam 1:
Set ini mengandungi Sabun Herba, Toner, Krim Pelindung UV SPF 25 dan Krim Herba. Set yang lengkap ini khusus untuk membantu mengatasi masalah kulit muka seperti jeragat, jerawat dan bintik-bintik hitam serta mencerahkan kulit tanpa pengelupasan.



Cara Penggunaan :
Langkah 1: Bersihkan muka dengan Sabun Herba Natasya, urut perlahan-lahan selama beberapa minit dan bilas bersih. Untuk mendapatkan kesan terbaik gunakan 2-3 kali sehari.
Langkah 2: Semburkan Toner pada keseluruhan muka, rata dan tepuk dengan jari sehingga ia meresap ke dalam kulit. (Adalah disarankan agar menggunakan toner untuk melembapkan kulit sebelum menyapu Krim Pelindung UV SPF 25 dan Krim Herba.
Langkah 3: Sapukan Krim Pelindung UV SPF 25 pada siang hari sebelum memakai alat solek.
Langkah 4: Pada waktu malam, ulangi langkah 1 dan 2, kemudian sapukan Krim Herba pada keseluruhan muka.
KRIM UV SIANG NATASYA
Price: RM49.00 ( termasuk penghantaran )
Krim Pelindung UV SPF 25 :
Ia bertindak mencerahkan kulit malah pada masa yang sama mengurangi masalah jeragat dan pori-pori. Rumusan teknologi terkini membolehkan kulit wajah cerah dengan memantulkan cahaya daripada cela kulit yang terbina daripada garis halus dan kedutan sambil mengurangi kesan merah yang berpunca daripada kulit sensitif.

Cara penggunaan:
Sapukan Krim pelindung UV SPF 25 secara rata pada keseluruhan kulit mukadengan urutan secara membulat.

Isi kandungan:
R.O Water, Glycerine, Vitamin E (Tocopherol Acetate), Jojoba Oil (Buxus Chinensis), Aprikot Kernel Oil, Cinnamon (Cinnamomum Cassia), Ascorbic Acid, Polydextrose, Acrylate Copolymer, Benzophenone 4.
SET 2 IN 1 NATASYA
Price: RM49.90 ( termasuk penghantaran )
Set 2 in 1Natasya :
Set percubaan yang ringkas mengandungi Sabun Herba dan Krim Herba yang dihasilkan untuk membantu menghilangkan jeragat, jerawat, bintik-bintik hitam serta masalah-masalah kulit lain disamping mencerah dan menghaluskan kulit wajah tanpa pengelupasan. Set ini sesuai digunakan oleh kaum lelaki dan wanita serta tidak mengira peringkat umur.



Bahan/Ingredients :
Sabun Herba Aloe Barbadensis, Eloeis Guinennsis (Palm) Kernel Oil, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil, Olive (Olee Europee) Oil, Palmitoyl Hydrolyzed Collagen, Soyabean (Glycine Soja) Extract, Vitamin E (Tocopherol Acetate) Bahan/Ingredients: Krim Herba Acrylate Copolymer, Aloe Barbadensis, Delonized Water(Aqua), Fragrance, Gingko Biloba Extract, Jojoba (Buxus Chinensis) Oil.



Cara Guna :
Cuci muka dengan Sabun Herba 2 - 3 kali sehari. Sapukan Krim Herba secara nipis dan lembut pada keseluruhan kulit muka pada waktu malam sahaja. Adalah disyorkan agar melembapkan kulit muka terlebih dahulu dengan menggunakan Toner Natasya sebelum menyapu Krim Herba bagi mendapatkan kesan yang lebih efektif. Teruskan penggunaan sehingga jeragat, jerawat, bintik-bintik hitam serta parut pada kulit muka anda hilang dan kulit akan menjadi lebih cerah, halus dan segar.
PRO FITT NATASYA
Price: RM85.00 ( termasuk penghantaran )
Pro Fitt Natasya :
Ia adalah satu produk mengekalkan berat badan pada tahap ideal serta mengelakkan pengumpulan lemak berlebihan. Pro Fitt membolehkan anda mencapai bentuk badan yang seimbang dan penuh bertenaga.
Pro Fitt mengandungi biji anggur dan protein soya yang diperlukan untuk kesihatan yang perlu diserap dari makanan dalam keseimbangan yang betul untuk kegunaan tubuh badan dan kecantikan kulit. Pro Fitt dapat membantu mencegah daripada penyakit kanser payudara dan prostat disamping mencantikkan bentuk payudara. Pro Fitt sesuai diambil selepas bersalin bagi menambahkan tenaga dan nutrisi yang hilang ketika proses bersalin.



Cara penggunaan:
Campurkan satu paket Pro Fitt dengan 200ml air sejuk, goncang dan minum seelok-eloknya setiap pagi sebagai sarapan pagi.

Isi kandungan:
Isolated Soy Protein, Fructose, Oat Bran, Pectin, Strawberry Powder, Malt Extract Cereal, Coarce Rice, SkimMilk Powder, Grape Seed, Red Bean Powder, Red Lentils, Soy Lecithin, Carrot Powder, Soy Fibre and Hawthorn Berry.
                                  

PRO DIET NATASYA
Price: RM89.90 ( termasuk penghantaran )
Pro Diet Natasya :
Ramai orang mengalami keadaan berat yo-yo, dimana berat badan mereka akan naik selepas berhenti menjalani program pelangsingan. Hal ini disebabkan toksin yang kebanyakan larut lemak masih belum disingkirkan.Toksin yang larut lemak, jika tidak disingkirkan akan kekal tersimpan di dalam tisu lemak. Namun dengan Pro Diet (program diet), bukan sahaja dapat mengatasi masalah berat yo-yo, malahan dapat menurunkan berat badan secara sihat dalam masa yang singkat tanpa perlu menyekat selera makan. Kombinasi esktrak buah-buahan, sayuran dan bijirin dengan menggunakan teknologi tinggi dapat melangsing dan membentuk tubuh badan yang diidamkan. Malah tidak menyebabkan cirit-birit. Diperakui selamat dan halal. Sesuai diambil oleh lelaki dan perempuan.
Perhatian!!!
Ibu yang mengandung dan menyusu perlu mendapatkan nasihat profesional sebelum mencuba Pro Diet.



Cara penggunaan:



Pro Diet (Siang):
Campurkan satu paket Pro Diet (siang) dengan 200ml air sejuk, goncang dan minum selepas sarapan pagi.



Pro Diet (Malam):
Campurkan satu paket Pro Diet (malam) dengan 200ml air sejuk, goncang dan minum sebelum makan malam.



Isi kandungan:

Pro Diet Siang:
Whey Protein Concentrate, Lecithin, Glucose, Inulin, Beta-glucan, Honey Melon Powder, Pectin, Blue-Green Algae (AFA), Apple Powder, Lettuce Powder, Celery Powder, White Kidney Bean Extract, Chito-Oligo Sacharide, Garcinia Cambogia.



Pro Diet Malam:
Sugar Beet Fibre, Inulin, Soy Fibre, Fructose, Lotus Leaf Powder, Tomato Powder, Mixed Fruit Powder, Aloe Vera, Hawthorn Powder, Red Yeast Rice, Asiatic Plaintain(Psyllium).

No comments:

Post a Comment